Sniegto pakalpojumu skaits vienotajā klientu apkalpošanas centrā audzis par 8%

Gada laikā par 8% audzis sniegto pakalpojumu skaits Valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā Ķekavas novadā. VPVKAC Ķekavas novadā līdz šī gada 1. septembrim sniedzis vairāk kā 4000 pakalpojumu.
 

Kā liecina līdz 1. septembrim apkopotā statistika, Ķekavas novada VPVKAC gada laikā sniedzis 4123 pakalpojumu, turpretī pērn šajā laika posmā sniegti 3804 pakalpojumi.
 

Atgādinām – katrā VPVKAC klients var saņemt informāciju par Nodarbinātības valsts aģentūras, Uzņēmumu reģistra, Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes, Valsts darba inspekcijas, Valsts ieņēmumu dienesta, Lauku atbalsta dienesta, Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras un Valsts zemes dienesta e-pakalpojumiem un palīdzību e-pakalpojumu lietošanā, kā arī informāciju par valsts iestāžu tuvāko reģionālo struktūrvienību, tās darba laikiem un pieteikšanās kārtību. Vairāk par sniegtajiem pakalpojumiem aicinām lasīt šeit.

 

Sabiedrisko attiecību daļa

04.09.2017.

 

  Drukāt