Ķekavas novada dome šodien, 20. martā, lems par atļauju segt izdevumus no pašvaldības līdzekļiem neparedzētajiem gadījumiem, kas būs radušies saistībā ar valstī izsludināto ārkārtas situāciju vīrusa COVID-19 ierobežošanai.
Kā pirmie izdevumi no budžeta pozīcijas “Līdzekļi neparedzētajiem gadījumiem” tiks segti par dezinfekcijas līdzekļu un individuālo aizsardzības līdzekļu iegādi, galvenokārt, novada operatīvajiem dienestiem – Reģionālajai pašvaldības policijai, Ķekavas ambulancei un sociālajam dienestam, kā arī bērnudārziem, kur tiek nodrošinātas dežūrgrupas.
Ņemot vērā atbildīgo iestāžu norādījumus, tostarp Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas ieteikumus, par profilaktiskajiem drošības pasākumiem, domes sēdes norises vieta līdz 14.aprīlim ( līdz kuram ir noteikta valstī ārkārtas situācija) ir pārcelta uz lielāku telpu - Ķekavas kultūras nama lielo zāli, lai varētu nodrošināt nepieciešamo sociālo distanci starp sēdes dalībniekiem. Tāpat ēkā tiks nodrošināta iespēja veikt roku dezinfekciju.
Domes sēdē varēs piedalīties deputāti, kuri būs aizpildījuši un iesnieguši apliecinājumu, ka pēdējo 14 dienu laikā nav atgriezušies no ārvalstīm, nav kontaktējušies ar personu, kurai ir apstiprināta COVID-19 infekcija vai kura pēdējo 14 dienu laikā ir atgriezusies no ārvalstīm.
Ņemot vērā domes sēžu norises vietas maiņu, diemžēl nav iespējams tehniski nodrošināt videotiešraidi, bet tiks veikts sēdes videoieraksts, kas būs pieejams pašvaldības mājaslapā www.kekavasnovads.lv sadaļā “Dome”- “Domes sēdes”.
Sekojot situācijas tālākai attīstībai valstī un valdības lēmumiem saistībā ar vīrusa COVID-19 ierobežošanu, pašvaldība nepieciešamības gadījumā varētu izskatīt iespēju, kā nodrošināt domes sēdes arī attālināti.
Ķekavas novada domes ārkārtas sēde notiks 20. martā plkst. 17.15 Ķekavas kultūras nama lielajā zālē.
Administratīvā pārvalde
20.03.2020.