Pirms gada savu darbību uzsāka Ķekavas novada pašvaldības bezmaksas informatīvais tālrunis 8488, kas savas darbības pirmajā gadā saņēmis jau 2119 iedzīvotāju zvanus, ar katru mēnesi sasniedzot aizvien lielāku zvanu skaitu, kas pēdējos mēnešos ir vidēji 230 zvani mēnesī.
Ķekavas novada pašvaldības informatīvais tālrunis tika izveidots ar mērķi atvieglot iedzīvotāju saziņu ar Ķekavas novada pašvaldības iestādēm un speciālistiem un, kā liecina statistikas dati, tad iedzīvotāji šo iespēju labprāt izmanto. Pirmā gada laikā informatīvais tālrunis kopumā saņēmis 2119 zvanus. Zvanot uz viegli iegaumējamo telefona numuru 8488, iedzīvotāji 90 reizes ir izmantojuši iespēju pieteikt komunālo pakalpojumu bojājumus, 126 reizes sazinājušies ar pašvaldības reģionālo policiju, bet 1903 reizes saņēmuši konsultācijas par pašvaldības sniegtajiem pakalpojumiem.
Apskatot statistiku, var novērot, ka zvanu skaits ar katru mēnesi ir pieaudzis un informatīvais tālrunis ir kļuvis par veiksmīgu iedzīvotāju saziņas kanālu ar pašvaldību – tālruņa pirmajā darbības mēnesi saņemti 46 zvani, bet pēdējos mēnešos tiek saņemti jau vidēji 230 iedzīvotāju zvani mēnesī.
Visi dati, kas saistīti ar zvanu skaitu, saņemto zvanu tēmām, ilgumu un citiem parametriem tiek darba gaitā regulāri izvērtēti un palīdz uzlabot tālruņa darbību, lai tas pilnvērtīgi pildītu savas funkcijas un spētu sniegt nepieciešamo atbalstu novada iedzīvotājiem.
Atgādinām, ka vienotais bezmaksas informatīvais tālrunis darbojas Ķekavas novada pašvaldības darba laikā, savukārt pieteikt avārijas situācijas, piemēram, cauruļvada plīsumu vai izsistu logu daudzdzīvokļu mājas kāpņu telpā, kā arī sazināties ar Reģionālo pašvaldības policiju, ir iespējams visu diennakti.
Ķekavas novada pašvaldība pateicas Ķekavas novada iedzīvotājiem par izrādīto aktivitāti saziņā ar pašvaldību, izmantojot vienoto informatīvo tālruni 8488, un arī turpmāk plāno pilnveidot informatīvā tālruņa darbību un citus pakalpojumus.
Administratīvā pārvalde
22.07.2020.