No 2021.gada 22.decembra Katlakalna pasta nodaļas funkcijas klientu apkalpošanā pārņems Titurgas pasta

Izvērtējot pasta pakalpojumu izmantošanas tendences un darba apjomu, no 2021.gada 22.decembra Ķekavas novada Katlakalna pasta nodaļas funkcijas klientu apkalpošanā pārņems Titurgas pasta nodaļa, tāpat kā līdz šim, nodrošinot Katlakalna iedzīvotājiem visu pasta pakalpojumu pieejamību. Katlakalna iedzīvotāji turpmāk sūtījumus varēs saņemt Titurgas pasta nodaļā Zaļajā ielā 5, Baložos, savukārt šīs teritorijas klientiem pasta indekss paliek nemainīgs – LV-2111.
 

Katlakalna pasta nodaļas Pļavniekkalna ielā 35 pakalpojumu pieprasījuma analīze liecina, ka nodaļas darbība ir nerentabla, veidojot ikgadējos zaudējumus vairāk nekā  1800 eiro apmērā. Tāpēc, izvērtējot pasta nodaļas atrašanās vietu un izdevīgākos pasta pakalpojumu sniegšanas risinājumus, pieņemts lēmums no 2021.gada 22.decembra pasta pakalpojumu sniegšanu minētās pasta nodaļas teritorijā nodot Titurgas pasta nodaļai Zaļajā ielā 5, Baložos. 

Titurgas pasta nodaļai ir klientiem ērtāks darbalaiks, divreiz nedēļā tā atvērta līdz pat plkst.19 un vienreiz nedēļā – jau no plkst.7:30, ļaujot strādājošajiem ērti izņemt pasta sūtījumus un saņemt pasta pakalpojumus ārpus tradicionālā darbalaika. Līdzšinējās Katlakalna pasta nodaļas teritorijas klientiem arī pēc pasta nodaļas maiņas pasta indekss paliks nemainīgs – LV-2111.

Titurgas pasta nodaļas darbalaiks pirmdienās un ceturtdienās ir no plkst.8.30 līdz 19, otrdienās un trešdienās no plkst.8.30 līdz 15 un piektdienās no plkst.7.30 līdz 15.

Sūtījumu saņemšanai iespējams izmantot arī Latvijas Pasta pakomātu tirdzniecības centrā Mego Rīgas ielā 14, Baložos. Sīkāka informācija par pakomātu sūtījumiem pieejama te.

Reģistrētus – ierakstītus, izsekojamus vai apdrošinātus – pasta sūtījumus iespējams attālināti pāradresēt arī uz citu adresi, piemēram, biroju vai kādu no vairāk nekā 80 Latvijas Pasta pakomātiem, izmantojot Latvijas Pasta mobilo lietotni, savukārt citus pasta pakalpojumus iedzīvotāji var saņemt jebkurā sev izdevīgākajā pasta nodaļā, jo tie nav piesaistīti noteiktai adresei. Nepieciešamos pasta pakalpojumus Katlakalna iedzīvotāji var saņemt arī tieši savā dzīvesvietā pie pastnieka, ja ir grūtības nokļūt uz pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Pastnieks klienta dzīvesvietā nodrošina pasta sūtījumu saņemšanu un nosūtīšanu, pastmarku un aplokšņu iegādi, preses izdevumu abonēšanu, naudas pārvedumu un pensijas saņemšanu, komunālo un citu rēķinu apmaksu u.c.

Pasta pakalpojumu sniegšanas vietu skaitu un izvietojumu nosaka Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas padomes lēmums Par universālā pasta pakalpojuma saistībām, kas paredz, ka Latvijas Pastam katra novada teritoriālajā vienībā ir vismaz viena pasta pakalpojumu sniegšanas vieta.

Latvijas Pasts aicina klientus būt saprotošiem un, dodoties uz pasta pakalpojumu sniegšanas vietu, stingri ievērot visus drošības pasākumus – neapmeklēt to ar slimības simptomiem, nedrūzmēties un ievērot divu metru distanci, savu kārtu nepieciešamības gadījumā uzgaidīt ārpusē, kā arī lietot individuālos aizsardzības līdzekļus un ievērot nepieciešamo higiēnu.

Jautājumu gadījumā par pasta pakalpojumu saņemšanu aicinām sazināties ar Latvijas Pasta Klientu centru: 67008001, 27008001, info@pasts.lv

 

VAS Latvijas Pasts
20.12.2021.

 

 

 

  Drukāt