Ķekavas novada pašvaldība aicina darbā vadītāja vietnieku - dzimtsarakstu speciālistu
Galvenie pienākumi:
- pārzināt saistošos normatīvos aktus;
- reģistrēt dzimšanas, miršanas, laulības un baznīcā noslēgtās laulības;
- veidot dzimtsarakstu nodaļā sastādīto civilstāvokļa aktu reģistru arhīva fondu un nodrošināt arhīva fonda dokumentu glabāšanas uzskaiti, izmantošanu;
- sagatavot un sniegt pārskatus par savu darbību Tieslietu ministrijas Dzimtsarakstu departamentam;
- sniegt Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldei Iedzīvotāju reģistrā iekļaujamās ziņas par dzimšanas fakta, personas laulības un miršanas fakta reģistrāciju;
- sekot izmaiņām LR spēkā esošajos normatīvajos aktos.
Prasības:
- augstākā izglītība (vēlama juridiskā izglītība);
- Latvijas pilsonis („Civilstāvokļa aktu likums” 3.pants 2.daļa);
- latviešu valodas zināšanas augstākajā pakāpē,
- pieredze civilstāvokļa aktu reģistrācijā vismaz 2 gadi un darbs valsts pārvaldē tiks uzskatīta kā priekšrocība;
- prasme un vēlme pastāvīgi organizēt darbu;
- augsta atbildības sajūta;
- analītiskā domāšana un precizitāte;
- labas komunikācijas spējas, noturība stresa situācijās.
CV un motivācijas vēstuli sūtīt:
- lija.sopa@kekava.lv,
- fakss – 67935819,
- pa pastu - Gaismas iela 19 k-9, Ķekava, Ķekavas pagasts, Ķekavas novads, LV-2123.
Darba laiks – 40 stundas nedēļā
Darba vieta – Ķekavas novads
Darba vietu skaits – 1
Darba līgums – uz nenoteiktu laiku
Pieteikšanās vakancei – līdz 25.11.2011. (ieskaitot)
Piezīme: pretendenti, kuri atbildīs izvirzītajām prasībām, divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās termiņa beigām tiks aicināti uz darba interviju.