Ķekavas novada pašvaldība aicina darbā vadītāja vietnieku - dzimtsarakstu speciālistu

 

Galvenie pienākumi:
 
  • pārzināt saistošos normatīvos aktus;
  • reģistrēt dzimšanas, miršanas, laulības un baznīcā noslēgtās laulības;
  • veidot dzimtsarakstu nodaļā sastādīto civilstāvokļa aktu reģistru arhīva fondu un nodrošināt arhīva fonda dokumentu glabāšanas uzskaiti, izmantošanu;
  • sagatavot un sniegt pārskatus par savu darbību Tieslietu ministrijas Dzimtsarakstu departamentam;
  • sniegt Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldei Iedzīvotāju reģistrā iekļaujamās ziņas par dzimšanas fakta, personas laulības un miršanas fakta reģistrāciju;
  • sekot izmaiņām LR spēkā esošajos normatīvajos aktos.
 
 
Prasības:
 
  • augstākā izglītība (vēlama juridiskā izglītība);
  • Latvijas pilsonis („Civilstāvokļa aktu likums” 3.pants 2.daļa);
  • latviešu valodas zināšanas augstākajā pakāpē,
  • pieredze civilstāvokļa aktu reģistrācijā vismaz 2 gadi un darbs valsts pārvaldē tiks uzskatīta kā priekšrocība;
  • prasme un vēlme pastāvīgi organizēt darbu;
  • augsta atbildības sajūta;
  • analītiskā domāšana un precizitāte;
  • labas komunikācijas spējas, noturība stresa situācijās.
 
CV un motivācijas vēstuli sūtīt:
  • lija.sopa@kekava.lv,
  • fakss – 67935819,
  • pa pastu - Gaismas iela 19 k-9, Ķekava, Ķekavas pagasts, Ķekavas novads, LV-2123.
 
Darba laiks – 40 stundas nedēļā
 
Darba vieta – Ķekavas novads
 
Darba vietu skaits – 1
 
Darba līgums – uz nenoteiktu laiku
 
Pieteikšanās vakancei – līdz 25.11.2011. (ieskaitot)
 
Piezīme: pretendenti, kuri atbildīs izvirzītajām prasībām, divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās termiņa beigām tiks aicināti uz darba interviju.
 
 


 

  Drukāt