Informācija par pedagoģiski medicīniskās komisijas darbu

Ķekavas novada pašvaldība organizē iespēju novada izglītības iestāžu audzēkņiem (līdz 4.klasei ieskaitot) saņemt pedagoģiski medicīniskās komisijas pakalpojumus:

11.03.2014. – PII Bitīte (tikai PII Bitīte audzēkņiem)

01.04.2014. – PII Avotiņš

15.04.2014. – PII Ieviņa

 

 

Uz komisiju var ierasties tikai pēc saskaņojuma ar Atbalsta personāla metodiskās apvienības vadītāju Dainu Šulci.

 

Kontaktinformācija:

Ķekavas novada izglītības iestāžu Atbalsta personāla metodiskās apvienības vadītāja Daina Šulce 29436227

Dace Lasmane, Olaines pašvaldības pedagoģiski medicīniskās komisijas vadītāja; tālr.67512854 dacelasmane@inbox.lv

 

Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti

 

Ierodoties uz pedagoģiski medicīniskās komisijas sēdi, nepieciešami šādi dokumenti:

  1. Vecāku iesniegums (veidlapu aizpilda pirms sēdes);
  2. Izglītojamā dzimšanas apliecība un vecāka vai pilnvarotās personas apliecinošs dokuments;
  3. Iepriekšējās komisijas sēdēs izdotās bērna pārbaudes kartes (ja tādas ir) vai iepriekš izdoto karšu kopijas, kuras apstiprinājusi izglītības iestāde;
  4. Ģimenes ārsta atzinums par izglītojamā veselības stāvokli (kurš izdots ne agrāk kā trīs mēnešus pirms komisijas sēdes) un atzinums par izglītojamā redzi un dzirdi;
  5. izglītības iestādes sniegtā informācija;
  6. izglītojamā pedagoģiski psiholoģiskie izpētes materiāli, sekmju izraksts/ liecība;
  7. izglītojamā darba burtnīcas un viņa veiktie pārbaudes darbi matemātikā un dzimtajā valodā;
  8. izglītības iestādes logopēda, speciālā pedagoga atzinumi (kuri sagatavoti ne agrāk kā trīs mēnešus pirms komisijas sēdes) un psihologa atzinums (kurš sagatavots ne agrāk kā gadu pirms komisijas sēdes);
  9. bērnu psihiatra atzinums (kurš izdots ne agrāk kā trīs mēnešus pirms komisijas sēdes);
  10.   citu speciālistu atzinumi, kas raksturo izglītojamā veselības stāvokli un attīstības līmeni, ja izglītojamais vēlas turpināt izglītību atbilstošā speciālās izglītības programmā (piem., oftalmologa, audiologa, otolaringologa, neirologa, traumatologa, alergologa, pneimologa, endokrinologa u.c.).

 

Pašvaldības pedagoģiski medicīniskā komisija:

·         pamatojoties uz iesniegtajiem pedagoģiski psiholoģiskās un medicīniskās izpētes materiāliem, nosaka attiecīgās pašvaldības administratīvajā teritorijā dzīvojošo izglītojamo spējas un attīstības līmeni un izvērtē veselības stāvokli, ja vecāki (aizbildņi) piedalās pārbaudē vai rakstiski ir atļāvuši to veikt;

·         sniedz atzinumu par vecumam, spējām, veselības stāvoklim un attīstības līmenim atbilstošām speciālās izglītības programmām pirmsskolas vecuma bērniem ar jebkādiem attīstības traucējumiem un 1.-4.klases izglītojamiem ar garīgās attīstības traucējumiem vai psihiskās attīstības aizturi un mācīšanās grūtībām;

·         ja nepieciešams, nosūta izglītojamo uz pārbaudi valsts komisijā;

·         analizē attiecīgās pašvaldības administratīvajā teritorijā esošo izglītības iestāžu pieredzi izglītojamo ar speciālām vajadzībām izglītošanā;

·         sadarbojas ar valsts komisiju un savā darbībā ievēro tās ieteikumus un norādījumus.

Pašvaldības komisija ir tiesīga:

·         pamatojoties uz sertificēta ārsta (sertificētu ārstu) atzinumu, ieteikt ilgstoši slimojošiem izglītojamiem, kuri mācās attiecīgās pašvaldības administratīvajā teritorijā esošajās izglītības iestādēs, atbilstošas izglītības programmas īstenošanu mājās vai ārstniecības iestādē;

·         pieprasīt no attiecīgās pašvaldības administratīvajā teritorijā esošajām izglītības iestādēm informāciju par pašvaldības komisijas kompetencē esošajiem jautājumiem;

·          atbilstoši savai kompetencei pieņemt lēmumus, kas ir saistoši attiecīgās pašvaldības administratīvajā teritorijā esošajām izglītības iestādēm, un kontrolēt to izpildi.

 

Ķekavas novada pašvaldība

06.07.2014.

 

 

  Drukāt